Konferenca ENGAGE 4 the Future
24.9.2014, Brdo pri Kranju
Javna predstavitev teme doktorske disertacije
1. in 4.7.2014, Multimedijska dvrana FE
Tečaj Mavericks 101: Mac OS X Support Essentials 10.9
16.-18.9.2014, Multimedijska dvorana FE
Circuit-switched (CS) Network

Vodovno komutirano omrežje je povezavno omrežje (connection-oriented), torej omrežje, v katerem se pred prenosom informacij vzpostavlja zveza med oddajnikom in sprejemnikom. Tipično za vodovno komutacijo je, da med izvorom in ciljem obstaja zveza v celotni komunikacijski fazi klica in, da je zveza dejansko neprekinjena fizična (prostorski multipleks) ali električna pot (časovni multipleks). Na ta način je udeležencem v zvezi zajamčena potrebna prepustnost omrežja. Pot se vzpostavlja z zahtevo za graditev klica (call set-up) in se sprosti ob koncu klica. Vozlišča sodelujejo le pri vzpostavljanju in sproščanju zveze.

Tipični primer vodovno komutiranega omrežja je telefonsko omrežje in omrežje ISDN.

WEB on TV: Cross-National User Study for Designing Better User Experience
Avtorji: Emilija Stojmenova, Jože Guna, Daniela Hauswirth, Roland Winkler, Manfred Ninaus and Matevž Pogačnik
  Natisni   Povečaj pisavo   Pomanjšaj pisavo

QFK

Mobilne izobraževalne igre


  • Ste se kdaj vprašali, zakaj lahko prav vsi, tudi tisti, ki jim učenje ni pri srcu, pred računalniškimi igrami preživijo ure in ure?


  • Ste kdaj opazovali svoje otroke, ki v računalniških igrah brez danih navodil rešujejo najtežje probleme, gradijo velemesta, upravljajo namišljene države ali premagujejo ovire, ki jih še vi sami ne morete?



Učenje s pomočjo iger izven učilnic ni bilo še nikoli tako enostavno


Platforma Quest for Knowledge (QFK) omogoča učenje skozi igro. Pri izobraževalnih igrah izkoriščamo predvsem prednosti računalniških iger, kot so motivacija, poglobljenost in težnja k samostojnemu reševanju problemov.


bitmap-in-qfk2



Mobilne izobraževalne igre


Pravijo, da večurno, nekoristno, vsakodnevno igranje iger in sedenje pred računalniškim zaslonom ni zdravo. Hkrati lahko velika poglobljenost v igre in njihov vzpostavljen navidezni svet povzroči izgubo stika z realnostjo in potrebo po komunikaciji z ljudmi.


  • Kaj če bi igre igrali v skupinah, izven učilnic, v mestih, vaseh, v naravi?
  • Kaj ko bi pri tem namesto računalnikov uporabljali mobilne telefone in GPS naprave?


Platforma QFK je namenjena igranju izobraževalnih iger s pomočjo multimedijskih mobilnih naprav ali osebnih računalnikov.

V izobraževalnih igrah tako povežemo navidezni in realni svet, pri tem pa uporabljamo najbolj sodobne multimedijske in mobilne tehnologije (GPS in lokacijske storitve, UMTS, WLAN, GPRS…).


bitmap-in-qfk



Igralci mobilnih izobraževalnih iger


Poleg osnovnošolske in srednješolske populacije lahko izobraževalne igre igrajo tudi zaposleni v poslovnih okoljih za namen pridobivanja mehkih znanj ali »team buildinga« s poudarkom na reševanju problemov.

Mobilne izobraževalne igre je možno uporabljati tudi v turizmu, muzejih, galerijah in drugih institucijah za ohranjanje kulturne dediščine.

Poskusite tudi sami, gotovo se vam bo porodila ideja za uporabo v vašem okolju!



Platforma QFK


  • Enostavna izdelava mobilnih izobraževalnih iger, neodvisnih od področja učenja
  • Mobilno in spletno okolje za igranje
  • Spletno okolje za upravljanje in nadzor poteka igre
  • Igranje in učenje v realnem času



Dodatne informacije


Domača stran QFK: qfk.ltfe.org

Veseli bomo vaših vprašanj na elektronskem naslovu: info@ltfe.org

Komentarji:
Ni komentarjev
Tvoj komentar:
Ime (obvezno)
E-naslov (ne bo objavljen) (obvezen)
URL